fredag 13 februari 2009

Tack!

Tack för alla tips om adressändringen...
Vi ringde kundtjänst och då skulle det tydligen kosta 300 kr,
dem verkar ha lite olika priser,
man kanske kan pruta till sig ett bra pris :)!?

Jag har sovit så himla gott inatt,
dvs att jag har sovit från igårkväll tills 7 imorse utan att vakna en enda gång!
Jag har fått dille på att gå upp och kissa sjuttioelva gånger annars,
men inte inatt.
Därför är detta en bra dag,
jag är så himla pigg och glad :)
Nu är det bara solen som fattas,
men ibland tycker jag allt att jag kan skymta lite blå himmel mellan molnen...

Får se om Ellioth och jag kan orka oss ut en sväng idag,
så pappsen får vara lite själv.
Ikväll blir det iaf middag i Ljungsbro...

Men gud vilket tråkigt inlägg,
bara massor skitsnack...
Jaja, gissar att mitt liv är precis så här boring just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar