onsdag 11 februari 2009

Va?

Kan någon förklara hur vågen kan visa
- 0,8 kg
sedan dess att vi kom hem frå Thailand?
...och då vägde jag mig nu ikväll. Kvällstid brukar jag väga ca 1 kg mer än på morgonen, vilken är min vanliga tid för invägning.
Min kost dem senaste dagarna har ju inte varit den bästa. Har hoppat över lunchen och käkat godis istället, middagen har varit kebab eller stuvade makaroner. Frukosten har i stort sett bestått av frallamackor...
Så någon?
Hur kan detta ske?
Någon som hört något om "godisdieten"?

2 kommentarer:

  1. du kan banta på vad tusen som helst, frågan e bara hur mycket vitaminer man får i sig =)

    SvaraRadera
  2. Det handlar ju även om lycka, ro och ja, man ska inte tänka för mkt på det där med vikten. Sen så tränade du väl inte i Thailand? dina muskler kan ha blivit mindre.. eller så har du kanske druckit mindre.. kan vara vad som helst.. eller så ja, din kropp börjar kanske återgå till sitt gamla jag efter graviditeten.. blablabla.. ja kan vara miljoner orsaker :P

    SvaraRadera