onsdag 11 februari 2009

En bit påväg...

Blev en trevlig dag trots allt,
jag hann få endel saker uträttade och det lugnar mina nerver lite.
Nu är det bara jobb som saknas,
blir tokig på att gå hemma.

Var förbi Lidl en sväng för att skriva på lite nya papper,
där insåg jag att det är hög tid att ta tag i PLU-koderna igen,
annars blir det katastrof på lördag!

For till Maxi på det,
dem säljer ut Huggies Pull-ups till 49:- för 29 blöjor,
vilket är ett riktigt kap för riktigt bra blöjor!
Tips till er småbarnsföräldrar!
Jättetunna (känns som Ellioth bara har kallingar på sig...) men suger upp jättebra!
...Dessutom är det ju Blixten Mc Queen som pryder dem,
för tjejerna är det någon prinsessa tror jag!

Sen tog vi en liten sväng till Sofia & Tuwa,
och Ellioth försöker ju som vanligt att riva deras hem...
Denna gång var det 1,5 liter svartvinbärsdryck som for i backen och gissa vem som satt och flinade åt oss när vi låg på alla fyra och torkade upp?
Japp, det är mitt lilla monster det :)

På kvällskvisten blev det en sväng till Bik Bok- Johänna som försökte lura på mig denna outfit,
vad tycks :)?
Jag tyckte dock att det var lite väl käckt för en gammal avdankad morsa,
så hon fick ta och plocka fram lite andra grejer...
Men en ny liten outfit kom jag hem med,
och jag måste då skryta lite för leggingsen var i strl. XS :P
Det ni!

Nu har Mange precis skjutsat hem Johanna som varit här och snackat massor skit och tjuvat i sig av vår tacos, men det var bara mysigt!

Imorgon får vi nycklarna till lägenheten,
och räntan har sjunkit ännu mer,
yeeeeeyy!

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Det var inte så väldans snyggt,, det du hade fått på dig, men smaken är olika..... Kramizar Ewa

    SvaraRadera