fredag 27 februari 2009

Hello & Goodbye

Dåligt med uppdatering här känner jag
men all tid går åt till flytten nu!
Gårdagens eftermiddag spenderades på IKEA där vi inhandlade lite nya möbler (och massor småplock) som vi senare åkte till lägenheten för att skruva ihop...Eller jag skruvade och Mange tapetserade det sista!
Jag höll på att ge upp innan jag ens börjat när jag öppnade den första kartongen och fick se alla konstiga skruvar, men det gick det med :)
Fick dock bara ihop en garderob och en fotölj så ikväll blir det till att fortsätta...

Den soliga dagen i all ära kommer vi spendera inne för att packa ner hela lägeheten och oss själva i dessa j**la kartonger,
som sagt,
jag får paniiik!

...sen vet vi ju inte när dem stänger ner internet för oss här, och om man kan koppla upp sig i nya lägenheten direkt?
Vi kommer dessutom flytta till Ljungsbro idag för att övernatta där hela helgen så det kommer bli ont om uppdatering här!
Ni får kika in lite då och då för såfort jag kan är jag tillbaka!

So long kära läsare!

1 kommentar:

  1. Hejj, donkan jessie här=) Ang de gamla inlägget så är de som sagt bara avundsjuka. Du har världens sötaste son=) Hoppas allt är bra?=) kram kraM

    SvaraRadera