fredag 20 februari 2009

I´m rich baby!

Det är tydligen många som har bekymmer om hur jag kan shoppa så mycket...
Jag fick en miljon av min mamma igår,
och varför ska den sitta och ruttna på banken liksom?
Dessutom får jag en ny miljon när jag shoppat upp denna, så!?

För det andra så handlar jag mest billiga saker,
därför måste jag shoppa mycket så miljonen tar slut snabbt så jag kan få nästa...

Top, Gina Tricot
Jeans-jacka, Gina Tricot
Skärp, MQ
Långärmad tisha till min bättre hälft, MQ
Ellioths kläder han fick ligger redan i smutsen,
så dem kommer upp en annan dag :D

1 kommentar:

  1. vad annat folk verkar insatta i ditt liv, tycker det är konstigt att man ska bry sig så mycket om hur du och din familj lever.kan man inte bara vara glad för er skull, att ni har det bra och att du fick ett nytt jobb och att ni har en super söt son.Kram Bella

    SvaraRadera