söndag 25 januari 2009

Western Wedding

Ja, då tänkte jag komma med lite bilder...
Har precis plöjt igenom alla, snurrat & vänt på dem, och jag blir helt varm i kroppen när jag ser dem! Dagen igår var den bästa dagen i mitt liv (näst efter den dagen Ellioth kom), och även den mest romantiska!
Det är dagar som den igår man inser hur lyckligt lottad man är... Jag har haft turen att födas till jordens bästa mamma & pappa, och nu har jag även fått den finaste killen jag någonsin mött, till min man!
Tillsammans har ju han & jag även skapat vår lilla familj och vår prins Ellioth!
Just nu har jag allt jag någonsin önskat mig, och lite därtill...<3

Jag beskrev ju bröllopet i all hast förut,
och med lite bilder nu så tror jag inte att jag behöver gå in så mycket mer detaljerat på det!
Vi hade som sagt en underbar eftermiddag/kväll...

jag sitter och laddar inför vad komma skall...
(ofta man går i bikini hela förmiddagen innan man ska gifta sig:))
...mitt hår bakifrån...
bruden :)
hela familjen <3
a kiss on a bridge
...fotograferna håller på och fotar...
...det var här vi skulle hållas...:)
ja, helt perfekt var det som ni kan se...
munken skvätter heligt vatten på oss
i bröllopsportalen
skumpa
Ellioth skulle stå i centrum som vanligt...
kan det bli mer romatiskt?
happy frugan, hahasen släppte vi upp såna här ballonger, vilket betyder tur
se så vackert dem flyger ut över havet
min nya ring med en liten diamant
såhär fint hade dem smyckat sängen när vi kom hem till rummet!
...såå fint!
...sen togs det inga fler bilder den kvällen ;)
Vad tycker ni?
Verkade det romaniskt?

8 kommentarer:

  1. åååååå va fint fia.. Bästa lycko önskningar från oss.. kramar

    SvaraRadera
  2. åh gud va fint!
    Såg himla mysigt ut!

    SvaraRadera
  3. även om jag inte känner er tåras man av att titta på bilderna!

    Lycka Till och stort grattis!

    SvaraRadera
  4. Hallå, här sitter en hormonfylld nybliven mamma och gråter för att det ser så romantiskt och fint ut! =)Du är jättevacker i din klänning och det ser verkligen underbart ut.
    Att gifta sig är en av dom bästa känslorna nånsin (näst efter att få upp sin nyfödda bebis på magen).
    GRATTIS igen, vilken fin familj ni är!

    SvaraRadera
  5. Sjukt fint och underbart guld!!
    detta är du och ni verkligen värda!
    Är så glad (från botten av mitt hjärta) för din och eran skull!
    Saknar dig guld.

    Puss

    SvaraRadera
  6. Gud vad romantiskt!

    SvaraRadera
  7. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så fint,romantiskt,mysigt och underbart det ser ut!!! GRATTIS igen /Kramar Marielle och familjen

    SvaraRadera
  8. Jag känner inte dig, men guuud så fint ni verkar haft det på er stora dag! Att bli fru till den man man älskar är lika underbart som att få sin son till världen! Mina ögon tåras, för jag känner samma lycka som du!Dessutom hade du en underbart snygg brudklänning! Lycka till och din son är verkligen uuuursöööt!
    // TajoLina.blogg.se

    SvaraRadera