torsdag 29 januari 2009

Tråkigt inlägg!

Idag är verkligen en sån "same same"-dag...
När jag tog fram kameran för att slänga in några bilder här så fick jag se att vi tagit två kort idag. Ett på mig och Ellioth när vi åker TukTuk och båda ser ut som ufon, och ett på Ellioth och vår taxichaufför som inte var det minsta intressant, så idag blir det inga bilder...
Och inget roligt inlägg heller för den delen!

Det mest spännande som hänt idag var att jag vaknade, med vad som kändes vara jordens största stenbumlig, i ögat och var tvungen att åka till doktorn och plocka ut den. Det visade sig vara två sandkorn så så farligt var det väl inte :)

Får se vad som händer ikväll, ännu har jag ingen aning!
Ska väcka mina små grisar som ligger och sussar här bredvid...Jag är sugen på lite bus :)

Imorgon lovar jag lite bilder :)

2 kommentarer:

  1. oh no, im not pregnant!! Så är det faktiskt inte... även om jag gärna får en liten till, Julius är lagom stor för ett syskon nu =) Men de får komma när det kommer.

    Haha jo, menade inte att hon skulle sno honom, men kanske någon annan. Chansen att det händer är väl egentligen minimal, men ja som du själv skrev, vi mammor alltså!!

    SvaraRadera
  2. hej gumman!!

    vill bara påminna dig oom att jag skulle vilja ha eran hemadress nu... hoppas du kan skicka den antingen på facebook eller till erica_oj@yahoo.com

    kram o njut nu den sista tiden!

    SvaraRadera