söndag 25 januari 2009

Kalla mig fru :)

Nu blir ni säkert jättebesvikna,
för ja, i det här inlägget kommer inga bilder...
Det togs säkert minst tusen kort igår,
och ladda upp dem tar en evighet och jag är mer sugen på stranden just nu :)
Skulle bara gå in och kolla om jag fått några kommentarer nu,
och det hade jag ju :) Tusen tack för alla lyckönskningar!

Bröllopet var hel underbart...
Vi hade ju ingen aning om hur någonting skulle vara då det vi önskat i receptionen var:
"Vi behöver en munk & blomsterdekorationer, och det ska vara på stranden, gärna någon som fotar oss också..."!
...Så vi hade ju inte direkt några förväntningar!
Jag kan säga att vi behandlades som en prins & en prinsessa hela kvällen!
Det första vi möttes av var ännu en överraskning,
när vi kom ner i receptionen satt såklart Helena & Måns där :)
Jag som varit så sur på dem för att dem "inte kunde komma"!
Sen var där två fotografer, som skulle fota oss runt hela hotellet och på alla balkonger stod turister och fotade oss...
Väl nere på stranden var det så fint dekorerat så jag nästan började gråta,
och fotograferna tog tusentals kort...och ja, det var verkligen helt underbart!
Munken var självklart på plats också :)

...Jag får berätta mer ikväll för nu är jag vrålsugen på frukost,
lovar er bilder då också :)

Bye sålänge!

1 kommentar:

  1. Åh vad rörd jag blev!Grattis! Så underbart!! Längtar tills bilderna kommer!!

    SvaraRadera