fredag 23 januari 2009

Blogg, blogg, blogg!

Jag har börjat att tänka blogg hela tiden,
ni vet är man går och tänker att "det här ska jag skriva i bloggen sen",
är man inte lite skadad då :)?
Har det inte gått lite långt då?
Jag menar,
där är ju inte så att jag är någon kändisbloggerska direkt,
även om jag har rätt många läsare iaf :)
Jaja...

Kommer inte ihåg något om vad jag skulle skriva idag,
förutom att jag blev jagad av en krabba...
Eller rättare sagt,
jag jagade en krabba,
som då vände mot mig så jag fick smaka på min egen medicin.
Undrar vem som blev räddast?
Jag eller krabban?
Han var ca 5 cm bred och genomskinlig typ,
men han var minst sagt skräckinjagande när han började springa mot mig :)

När vi kom hem från stranden fick jag lite smått panik när jag kom på att jag inte tagit några kort alls idag... Vad skulle nu hända med bloggen liksom?
Så ja, då började jag fota massor...
Så ser man till korten tror man att vi spenderat dagen vid poolen men så är alltså inte läget... Utan vi var på stranden hela dagen och sen tog vi ett dopp i poolen när vi kom hem!
Ellioth träffade en söt tjej, Ella...Hon var från Norrköping så där har han ju något att satsa på! Jag menar, tar det knappt 30 min med pendeln?
Nu har han ju växt så mycket här nere också så innan jag vet ordet av tar han väl moppen till henne också?
Shit alltså, rädda mig!

Manges mamma & pappa bor grannar med ena tv4-killen,
ska nog ta ett litet snack med honom imorgon :)
Åh, jag är spänd av förväntan...
Good Night!

Min söta klänning jag inhandlade på stranden idag...
Ser ni svettpärlorna?
Det är varmt att sova ute här :) Mamma & Ellioth bubblar... Flyyyg Balanserar Ser ut som någon kastar Ellioth till Mange som ska ta emot :)
...igen :) Tre generationer :)
Mina fina <3
Myser med mormor!
Nu ligger jag i sängen pårummet och fryser,
jag menar vi har ju ställt AC:n på 27 grader, brrr :)

4 kommentarer:

  1. haha, din tå stack ut lite.. min snuskiga fantasi bara... Han köpte sin pyjamas helt själv på Lindex =)

    SvaraRadera
  2. Tja!
    Mössorna hittade jag på villervallas hemsida. Mkt fint på rea där!
    Ha det fortsatt skönt i helgen! Här vankas det party imorgon. När du kommer hem får du hänga med!
    kram

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken söt klänning du har köpt! Vilka bra kort ifrån poolen, det var!! har ni nu bara 1vecka kvar i paradiset, förstår om ni inte vill åka hem,, men ändå kanske vill ni hem till den nya lgh och fixa och dona i den.. Många kramar Ewa

    SvaraRadera
  4. Vilken söt bild det var när lillen sover :)

    SvaraRadera