onsdag 21 januari 2009

Svar på några frågor!

Alexzandra:

Kul att du skriver, brukar du läsa?

Ellioth trivs som tusan här nere...Han får ju vara naken mest hela tiden, bada hur mycket som helst och strosa omkring i sanden hela dagarna!

Han gnäller nästan aldrig så jag gissar att han gillar´t :)



Syster:

Ska du ha såna sandaler undrar mamma?

Det är ju alltid Mange & Ellioth som syns på alla kort så några på mig skadar väl inte? :)



Ewa:

Idag hade vi 38 grader i skuggan på eftermiddagen,

på kvällarna är det kring 28-30.

Havet ligger på 28 :)

Ja, hur ser det ut runtomkring...

Det är ju himla turistigt här så det är mest hotell, affärer och restauranger här omkring!

Där det inte är det är det djungel och vägar...Det är väldigt kuperat så bilarna får köra på ettan uppför backarna :)

Neeeej, vi längtar verkligen inte hem...Även om det kommer bli kul att komam hem och få tillgång till våra nya lgh och börja renovera den :)



Anonym:

Som sagt har vi 38 i skuggan på dagarna...

Vår resa kostade 42000...

Guld:
Inga bikinibilder här inte...Jag är ju som sagt långt ifrån nöjd :)
En thailändare ställde mig en fråga ikväll:
"already one more baby?" och pekade på min mage...
Så nej, du får fantisera om mig, haha!



Godnatt :)

3 kommentarer:

  1. As snygga kläder till Ellioth.. Ångrar mig så mycket för att vi inte hitta någon bra resa ner till er.. Men vi satsar på nästa år och hoppas ni med gör det.. :=)
    Måste verkligen ses när ni kommer hem och sen måste du höra av dig om ett tag... You Know....
    Puss Guld

    SvaraRadera
  2. helloo!
    ne jag brukar inte läsa. men idag vart jag lite nyfiken på hur ni hade det! Okej men vad skönt då att han trivs ändå.. kanske han inte vill åka hem :D hur många timmar före oss är ni? Gör du några fynd där borta då?? =) kram kram alexandra

    SvaraRadera
  3. inte den här gången..och varför skrev du "glad gubbe"..?

    SvaraRadera