tisdag 20 januari 2009

Ännu en dag i paradiset...

Ni är väl trötta på att läsa vad som händer här?
Always the same liksom,
även idag...:)

Frukost, strand, lunch på kojan, jag promenerade min dagliga runda (ca 3,5 km), badade hos "farmor & farfar", duschade, sen iväg till Patong...
Jo, det sista var iofs en nyhet men vi blev mätta på den byn såfort vi steg ur bilen!
Ännu en nyhet är att det är sjukt varmt nu, det blir bara varmare och varmare, speciellt på kvällarna! Men även på dagarna...Idag på stranden hade man svettats ut en liter på mindre än två minuter tror jag...

Bara för att inte göra er avundsjuka idag så tänkte jag ta några negaiva saker med det här stället då :):
- Myggen, stackars lillfisen ser inte klok ut!
- Sätta sig i en kokhet bil, iofs hatar jag att sätta mig i en kall bil hemma!
- Dynorna på stranden, man får brännblåsor i röven av att dem är så varma!
- Charterturisterna, visst vi åkte charter- men vi ÄR inte charterturister :) Dem är helt galna...

Aja, har ju inget vettigt att skriva så jag avslutar väl här.
Någon som har några frågor om landet, vadsomhelst? Eller om oss?
Fråga på,
vi kan ju kalla det en frågestund :)
Godnatt!

Vilken posé, yeah :)

Älskade lilla Pricken <3

Mamma & Ellioth badar i farmor & farfars pool
Nya blusen på, med ett par korta jeansshorts under,
fint va :)?
Lycka när man heter Sofia :)


...Och man blir så knäpp när man är här nere för här är det ju sommar,
då är det väl sommar överallt?
Eller?
Känns konstigt att säga "i sommar...",
det är ju nu ju...
Till Anonym:
Nej, Ellioth har inte fått solsting utan myggbett som blivit inflammerade.
Han kan både bada & vara i solen!
Så det så!




4 kommentarer:

  1. Nehe,, jag är inte ett dugg trött på att läsa om er vistelse där i Thailand. Det är så intressant att läsa om vad ni har för er om dagarna. För här hemma hnder inte mkt. Vad duktig du är som går en liten promenix om dagarna!!. Vad jag vill veta om Thailand:
    Hur varmt har ni det?
    Hur ser det ut där ni är(runt omkring er alltså), och då menar jag inte hotellet?
    Kanske kan ta en bild om du står på stranden och tar upp mot land om det går?
    Hur många bor det där ni är?
    Längtar ni hem???
    Slut på frågor ftf. vad jag skulle säga om , vilken tur du har som får äta jordgubbar, det ä
    r inte bara du som tkr om det utan även jag. Hälsa nu alla i familjen.
    Kramizar EWA

    SvaraRadera
  2. Hur varmt är det?
    Vad kostade resan?

    SvaraRadera
  3. När får vi se en bikini bild på den snygga morsan då? Du har ju tränat och legat i och är nyfiken på den omtalade kroppen :=)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tusan va skönt ni ser ut o ha de=)
    Men ja e inte ett dugg avis =D de e ju ganska skönt här hemma när de e ca 2+.. (eller inte)..=) Tänkte fråga hur de va med er.. men de e väl ganska uppenbart att ni har de bra va?? går de bra med ellioth där borta i värmen då? Kram kram Alexandra.

    SvaraRadera