fredag 2 januari 2009

Tidsfördriv

Ta fram din mobil. Titta i din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
Emma & Sebbe, jo Emma tror jag iaf :)

Vad har du för relation med nummer 20?
Gabi, min shiftis på Donken. Skönare blatte får man leta efter :)

När ska du träffa nummer 30?
Jakob, det är väl om vi någon gång skulle springa på varandra, men annars aldrig.

Är nummer 18 söt?
Amanda Kihlstedt, mm, toksöt!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Martin Bergström, himla stark kille!

Gillar du nummer 14?
Linda Å, någon jag jobbade med för längesedan. Men då gillade jag henne!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anders Almqvist, ja! Grannen i Ljungsbro!

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Amandha Dahl, ja ni...Vi säger att vi måste ses när vi springer på varandra men det blir ju aldrig av :(

Är du nära vän med nummer 23?
Christian på Telenor...Nej, men han är världens snällaste!

Har du gått på bio med nummer 4?
Marie, min gmala chef på Addici, nej :)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Pappa, jaa, självklart! Vi skulle nog dansa styrdans då :)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Thailands ambassad. Har bara pratat med dem en gång och då gällde det visum till min backpacking!

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Sollan, självklart!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Mange Westerberg, han är Ellioths gudfar!

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Skulle nog vilja ha herrn som min PT :)

Vad är det bästa med nummer 8?
Mats på ambulansen, vakt-Mats! Det bästa var när han levererade asolsprit till mig när jag försökt operera mig själv!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ftanny, älskade lil´sis...Ja, men ibland blir det alltför sällan! Men nu har vi börjat träna ihop <3
Love you!


...och ja, min telefonbok har jättekonstig ordning :)

Nu ska jag jobba vidare,
men det ringer inte särskilt mycket!
Snart är det helg, och vad innebär det?
Jo, Thailand snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar