tisdag 27 januari 2009

Love is in the air

Idag har "bara" varit en såndär vanlig dag...
Vi har slappat på stranden och vi börjar kunna det nu,
även ni tror jag :)?
Så istället för att dra den gamla vanliga historien så kommer här endel av de bröllopsbilder som fotograferna tog...
Jag bara älskar alla dem här bilderna,
vad tycker ni?

vår fina lillprins <3
hela gänget, glada gänget :)
niceWOW säger jag bara, fränaste kortet ever.
vi framför munken
Älskade, fina familjen <3
Vi 3, forever <3 Married. Det här kortet valde vi till förstoringen! Puss...
...och puss...
kärlek. ...och puss :)
älskar färgerna...
lucky balloon Älskar det här kortet på min MAN :)
Tack för alla kommentarer,
ni är så himla gulliga <3

2 kommentarer:

  1. Hej sofia!!
    De känns som jag kämmer dej,men de gör jag inte ;) Höll nästan på att säga till en vän att: en kompis har gift sig..Sen kom jag på att vi inte känner varann hi,hi...
    Jätte Grattis till er..Mycke kärlek de gillar jag..ass gryma kort..
    ta hand om er..

    SvaraRadera
  2. ohh fick ju rysningar pa kroppen! sikka underbara bilder!

    SvaraRadera