torsdag 8 januari 2009

Han äter allt!

Imorse var vi sega,
det blir så himla sent om kvällarna här
och det är bloggens fel :)
Men det är det värt,
för det är en dagbok för mig också,
som jag kan gå tillbaka och kika på sen när jag sitter där hemma i kylan och längtar tillbaka.

Idag delade vi på oss...
Mamma & Pappa stannade här i Ao Nang och tog massage, pedikyr osv
och vi for till Phra Nang även idag.
Men vi blev inte ensamma för det...
Hade alltid ett gäng båtkillar omkring oss som lekte och busade med Ellioth.

Jag har nog glömt att berätta det men alla thailändare är helt galna i Ellioth...
Man hinner två meter sen är det någon ny som ska klämma och pussa på honom, men han gillar´t. Ler bara och vinkar till oss.
Nu ikväll när dem andra var inne i affären och handlade och jag och Ellioth satt och väntade utanför kom en tjej fram till oss...Då stod det en kartong med tårta på bänken där och hon tog en skitig sked och började mata honom. Ellioth var överlycklig medans jag nu är skitnojjig att han ska få aids eller något...Men det får han väl inte?
Kan säga att får inte Ellioth magsjuka så får ingen det här nere...Han äter allt, dricker banana shake hit, och ja, äter tårta dit...Dessutom slickar han under mina flip flops som jag sprungit omkring med överallt :/
Vi får hoppas på att citatet "lite skit rensar magen" stämmer :)

Nu ska vi gå upp och sussa,
så vi orkar upp imorgonbitti...
Hade tänkt åka ut till Chicken Island imorgon men jag tror att det är dåligtmed skugga där så vi åker nog ut och lägger oss under vårt träd på Phra Nang igen!

Hörs folks,
njut av bilderna!

min utsikt under dagen :)
fina grabbar,fin utsikt
såå fin bild!
tungan ute igen :P
Min paradisö Poda t.h och Chicken Island t.v
Båtfolket och mina grabbar :)
denna killen var 15 år och hade en egen båt
kolla vattnets färg, love it
en liten dagens outfit,
tycker dessa plagg är så söta! Ellioth hittade en killkompis på stan...

2 kommentarer:

  1. Hej,hej!!!!. Ni ser ut att trivas, och det vet jag att ni gör..... Här hemma har det varit plusgrader i två dagar nu, så det mesta av snön är borta(snyft). Jag ser på bilderna att ni har det gött. Njut av semestern.. Hälsa famijen. Kramar Ewa

    SvaraRadera