onsdag 14 januari 2009

Kommentarer...

Detta hade jag fått igår:
Anonym sa:
hej ville bara säga att det syns att träningen och allt slit för o få kroppen i trim verkligen har lönat sig,du har ju fått beach body igen:) Kram Bella

...och detta idag:
Anonym sa:
damn va stor och rynkig du blivit!!

Jag tackar för det första och skiter i det andra!
Jag är långt ifrån nöjd än, och jag skulle aldrig kalla det beach body, men jag är på rätt väg. Man är ju alltid så jäkla hård mot sig själv, aldrig nöjd osv, men lite skillnad tycks jag dock se...
8-9 kg viktnedgång till och jag är nöjd,
sen är det ju musklerna man får fortsätta trimma!
En sak jag ångrar är att jag inte dokumenterat det hela från början,
då kanske man kunde ge sig själv lite mer beröm!
Men tack Bella, flera människor av din sort tack! (vem du nu är:)?)

8 kommentarer:

  1. Det finns alltid en massa nötter (som konstigt nog alltid är anonyma&inte kan stå för sin åsikt) som ska klanka ner på en.
    Om tränade lia mkt som dom snackar skit skulle dom bli fit snabbt!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. jag har inte riktgt förståt va du är besviken på?

    SvaraRadera
  3. tycker inte man ser varken det ena eller det andra på dina bilder, måste vara folk som träffar dig som kommenterar.

    SvaraRadera
  4. kände att man läser nästan alltid bara elaka kommentarer i bloggar, o skriver man bara elaka saker behöver man ju inte läsa alls. Avundas din självdiciplin som anstränger dig och tränar och går på din diet för att nå ditt mål, starkt gjort!! vet inte riktigt hur jag hamnade på din blogg men har följt den ett tag nu, o gillar den:)Kram Bella

    SvaraRadera
  5. Hej på er!! Här hemma är det kallt igen och några få snöflingor faller ner. Men jag skulle nog också gärna vara en "hägring" hos er i stället. hälsa alla KRAMAR Marielle!

    SvaraRadera
  6. Du Sofia du är INTE STOR och INTE RYNKIG!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Vi har döpt om dig här hemma till pissmyran!

    /Storasyster

    SvaraRadera
  8. Sofia! Skit i sånna dumma komentarer! Tycker du kämpar på bra och det är det som räknas! Njut av din semester ist för att lägga energin på människor som mest troligt är avis! Du befinner dig i ett paradis för tillfället vem är INTE avis!

    Take care!

    SvaraRadera