onsdag 28 januari 2009

Nattdagis?

Var tvungen att slänga in ett inlägg iaf...:)
Det blev en fotmassage utan en Ellioth liggandes i vagnen...Efter att vi sövt honom lämnade vi av honom i receptionen medans vi tog massage. Vår söta tjej ville så gärna ta hand om honom så det lät vi henne göra!
Han sov jättegott hela tiden, ända tills vi kom tillbaka då han vaknade till och satte sig upp...Jag gömde mig lite bakom disken, men ni ska inte tro att han blev ledsen av att vakna till Pat. Inte. Istället lade han till jordens smile och när jag sedan visade mig och sträckte fram armarna höll han kramaktigt fast i Pat :)
Ellioth verkligen älskar thailändare!

Men snacka om service när man kan lämna av ungen i receptionen liksom! :P

En sovandes Ellioth, hotellmanagern(som styrde upp hela vårt bröllop för övrigt) och så Pat med ryggen vänd mot kameran!

1 kommentar:

  1. ja, det är drygt när dem verkar pigga, men är brännheta.. :-S man känner sig själv som en jäkla vekling... vid 39 graders feber är man typ däckad!! haha =)

    skönt med dagis, hade jag aldrig vågat... jag är livrädd för alla barnkidnappningar därborta... dumt med fördomar, måste nog åka dit så dem försvinner...

    SvaraRadera