onsdag 14 januari 2009

Överraskning!

Vaknade ganska glad imorse,
även att jag sovit jättedåligt som alla andra dagar,
vilket lett till att jag varit jättetjurig,
så var jag ändå glad idag...:)
Det ändrades ganska snabbt kan jag säga...
Skulle sätta på mig min nya bikini, den glada dagen till ära...
När jag precis ska knyta på mig överdelen får jag se att den inte är svart längre, utan röd av alla pissmyror som kryper över varandra. Jag lovar, det var inte en myra, utan minst tvåhundra stycken...Jag vet heller inte vem som blev räddast? Jag för myrorna eller Ellioth för sin hysteriskt skrikande mamma :)!?

Sen är jag ju så himla dålig på att dricka också...
När vi var påväg ner till stranden kände jag hur det snurrade till i skallen och skulle precis be Mange om vatten, då jag får se Manges mamma och pappa sitta där...
Tänkte att, ge mig vatten för nu svimmar jag,
men icke, jag såg inte i syne...Dem var där, på riktigt!
Då blev det kramkalas vill jag lova :)
Tokarna har hållt allt hemligt och kommit ner till oss för att stanna i två veckor,
såå hiimla kul!
Dem satt med telefonen i handen och skulle ringa oss,
men Manges mobil låg i safetyboxen avstängd...
Så det var ju meningen att dem där jäkla pissmyrorna skulle göra oss försenade :)

Harriet & Ola gick hem och sov,
Mange & jag tog en lunch på Fisherman,
Ellioth sov middag under palmerna med mormor & morfar...
Gick upp ganska tidigt idag för det blev så satans varmt på stranden.
Ellioth gick och välkomnade farmor & farfar i sin bungalow genom att bajsa & kissa på deras altan, haha!

Lillprinsen har för övrigt fått ett nytt smeknamn, Pricken!
Stackaren blev myggäten, eller snarare knottäten, igårkväll och är helt rödprickig :)

Nu har vi varit ute och ätit allihopa,
supermysigt!
I skrivande stund är det "party" här på vår balkong
och lillfisen ligger i sin fina säng och sover!
Jag har lite ont i magen så jag ska nog strax krypa ner,
godnatt!

Det är ingen hägring, dem är livs levande :)
Pricken :)
Mina små akrobater <3
I mina thai-kokosnöts-örhängen :)


Love S.

2 kommentarer:

  1. Hej allihopa!
    Vad skönt att se att Harriet och Ola har kommit fram ordentligt. Ni får ha en fortsatt bra semester.
    Kram Nina och Peter

    SvaraRadera
  2. Att dom hade kunnat hålla det hemligt för er, och inte sa ngt när ni innan var hemma. Jag förstår om ni fick er, er livs överraskning, det hade nog de flesta fått. Bor dom på samma hotell som ni åxå?. Inget kul att ha en massa myror på rummet kan jag tänka mig. men iaf ni får ha en forsatt trevlig semester,,, och hälsa alla. kramizar Ewa

    SvaraRadera