måndag 26 januari 2009

Pricken goes Bulan!

Nu när myggbetten äntligen lagt sig,
och Pricken får bli Ellioth igen,
nej då går han och slår i huvudet och blir Bulan istället :)

(lägg märke till hans bruna armar! man ser det på det vita i armvecken :))


Usch, här är bulan tio gånger mindre än när det precis hände...
Jag pallade inte med att se bulan så jag gick därifrån medans Mange (lugnet själv) kylde det med is och så...
Det bästa var att lillfisen skrek i ca 10 s, sen var det bra!
Jag däremot mådde dåligt hela kvällen...
Men det var första bulan det,
snart är jag väl van:)

3 kommentarer:

  1. Jag tkr att han har växt när ni har varit i Thailand, det var ju typiskt att han fick en bula nu när myggbetten försvunnit... Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tkr att han har växt när ni har varit i Thailand, det var ju typiskt att han fick en bula nu när myggbetten försvunnit... Kram Ewa

    SvaraRadera