torsdag 20 november 2008

Träning & unna sig!

Anonym sa...
okej, jag har själv inte disciplinen att banta, önskar ibland det! Du verkar äta kladdkaka rätt ofta enligt din blogg, innehåller ju en hel del onyttigheter. Ska du satsa på att rasa i vikt kanske du ska sluta äta sånt ;)

Förra veckan var en gödda-vecka,
åt massor onyttigt, kände att jag ville det och gjorde därför det.
Däremot tränade jag ju hela tiden,
och tränar man får man unna sig.
Jag gick inte upp i vikt utan stod still den veckan (antagligen för träningen...)!
Jag försöker att bara unna mig på lördagar,
det är ett måste för att hitta peppen!
...och jag vill inte rasa i vikt, utan följa rekommendationen på 1 kg/vecka för att huden ska hinna med (och för att kunna hålla vikten lättare sen)!

Nu har jag varit iväg och tränat,
blev ännu en omgång på crosstrainern...
30 min & 5 km!
Efter det mage & ben igen!
Vill inte köra så mycket armar,
är ganska nöjd med dem...
Kanske kunde bli lite mer slimmade,
men absolut inte "biffigare"!

Nu är det mat här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar