fredag 21 november 2008

Money, money, money...

Det är sant,
pengar gör en faktiskt lycklig!
Bra dag idag...
Innan jag skulle springa iväg till Lidl ringde dem från jobbet jag sökte och sa att jag fick det...!
Nu ska vi inte ropa hej ännu för jag måste lägga in det om Thailandsresan på ett snyggt sätt och se vad som händer då...
...Och så öppnade jag ett kuvert från Hm-club och det visade sig innehålla värdecheckar för 550kr! Det är mycket pengar :)
Sen att vi hade handlat för över 10000kr för att få dem kan vi ju ta i ett annat kapitel :P

Råkade skratta lite för mig själv i kassan idag.
Det kom en morsa med barnvagn,
hon såg lite trött & sliten ut,
och så handlade hon ett paket bindor & en stor chokladkaka!
Dagens köp :)



Nu blir det soffhäng en stund för snart är det dags att gå upp och jobba igen!

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet :) Vart är det?? Pengar gör en alltid happy :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera