onsdag 26 november 2008

Är jag en dålig mamma?

Sitter här och har lite ångest,
känner mig som en dålig mamma...
Tar på mig så jäkla mycket jobb
och då får jag ju knappt någon tid för min goding.
Men fasen,
nu hade jag turen att få ett jobb nu,
inte tusan ska jag tacka nej för att jag känner mig som en dålig mamma då,
eller?
Jobb växer ju inte på träd nuförtiden...
Om tre månader kanske det inte finns något?
Ellioth kommer vara med morfar varannan vecka,
och varannan vecka måndag + tisdag (?) med sin pappa och onsdag- fredag med mig!
Sen kommer jag ju hinna träffa honom på mornarna & på kvällarna också...
Snälla säg att jag inte är en dålig mamma!? :(

Hela nästa vecka är det ju jobb som gäller för min del,
eller rättare sagt utbildning.
9-17 varje dag
och på onsdagen är det inventering på Lidl också från 18...
Får se hur trött man blir då,
inte van att arbeta ju :)

Nu ska jag krypa upp i soffan med min familj,
kanske käka något gott också?
Orkar inte med dieten,
jag går ju fasiken bara upp nu...
ÅHHH!

3 kommentarer:

  1. Åhh vad kul att du har fått jobb sofia:)Grattis. Vad är det du kommer jobba med? Hur mår familjen? Vad sägs om en fika någon dag? Många frågor nu känner jag, haha. Hälsa mange och lillkillen. Kramar Emelie Holm

    SvaraRadera
  2. Klart du inte är en dålig mamma!! Du jobbar ju för att kunna skämma bort lillkillen lite extra =P o ni båda uppskattar den tiden ni får ihop extra mycket =)) om det nu går =P

    SvaraRadera