torsdag 27 november 2008

Brrr

Shit.

Kommer inte på ett dugg att skriva,
det står helt still liksom...



Har haft lite besök i form av en snubbe som ville kika på lägenheten.
Åh, jag vill inte att han ska bo här,
ingen ska ju bo här efter oss ju!
Riv skiten!

Det är ju ändå så himla kallt här hemma,
so this is how i sleep,
med min mössa på :)



Vem vill bo i en lägenhet där man måste sova med mössa liksom?
Hoppas ingen!


Lillfisen ligger och sover nu,
jag ska nog göra mig iordning en Naturdietshake (blä!)...
Vågen visar ju ändå bara uppåt så vi får se när jag ger upp,
än finns lite kämparglöd kvar!
När Ellioth har smällt i sig sina nudlar med grönsaker lite senare
så tar vi en runda till Toys R Us för att se om det finns något där som Ellioth vill ha av tomten!

All for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar