fredag 28 november 2008

Årets charmtroll!

Snälla, snälla, snälla...
söndag börjar utställningen "Årets charmtroll" på Fotoateljén i Gamla Linköping och håller på hela veckan och avslutas nästa söndag!
Därför vill jag be er att ni åker dit och lägger en röst på Ellioth så vi vinner tävlingen och då får en förstoring av detta fina kort (se nedan) att hänga på vår vägg!

På söndag är det ju även julmarknad så passa på att ta en sväng dit,
det är verkligen jättemysigt!

Och som sagt, snälla alla som läser min blogg,
åk dit och lägg en röst på vår guldklimp!

Det här är alltså kortet vi tävlar med,
så håll utkik efter det när ni är där!

Tack på förhand!

5 kommentarer:

  1. om jag hade kunnat så hade jag lagt en röst el jag hade lagt tusen!!Han är årets charmtroll helt klart!!

    SvaraRadera
  2. man får ju en förstoring av bilden även om man inte vinner!!

    SvaraRadera
  3. varför har han mössa på sig? :S

    SvaraRadera
  4. Om man inte hade bott en sådär 20 mil ifrån er så hade han fått min röst :) Dock tyckte jag ni skulle tagit ett av de andra korten som du visade på bloggen..

    SvaraRadera
  5. va söt son ni har!:)Kram Bella

    SvaraRadera