tisdag 25 november 2008

30 h?

Nu har jag börjat undra hur man ska få dygnets timmar att gå ihop...
Sitter här och har hunnit med en hel del,
men ingen middag,
och har knappt hunnit umgås någonting med min guldklimp :(
Jobb 9-17,
storhandlat
& tränat (27 min på crossen)
och sen var den dagen slut :(
Summan av det är jordens huvudvärk, åhh!
Och våghelveten pekar bara uppåt,
why?
Jag unnar mig inte ett skit nu,
förutom en After Eight idag,
som Mange tryckte i mig för jag höll på att svimma...
Bajs!

Jobbet känns som en stor utmaning,
datasystemet verkar nämligen supersvårt,
men i övrigt verkar det skitkul!
Verkar vara riktigt grymma tjejer där också,
och då inte tala om dem jag går utbildningen med,
verkligen guld allihopa!

Nu är jag superhungrig,
maten är klar,
men så har vi världens tröttaste lillfis som illskriker...
That´s life,
någon får vänta med maten...

1 kommentar:

  1. Varför din våg visar uppåt kan ju vara att du har fått mer muskler ;)

    Kram

    SvaraRadera