onsdag 5 november 2008

Bokat och klart!

Då var platserna på flyget bokade!
Dem på resebyrån hade sagt att typ alla sitter och bokar plats såhär precis vid tolvslaget,
men jag kan då stoltsera med att jag var först :)
Alla platser var lediga när jag kom in :)
Dock fick jag ett felmeddelande då jag försökte logga in mamma & pappa på samma bokning:
"Detta bokningsnummer reser ej med samma flight."
Okej? Det var mer än vad jag visste!

Nu ska jag krypa ner med mina två snarkande små grabbar <3

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej igen!! Japp Ljungsbro bor vi i. Fotografering vart det ingen då han skulle ha lunch när vi kom upp. Tror vi möttes nere vid hissen på ikea :) Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du nu har bokat, jag kan tänka mig att du eller ni redan längtar:) Kramiz Ewa

    SvaraRadera