torsdag 20 november 2008

Jahopp?

Jag deckade jättetidigt på soffan igårkväll,
jätteskönt men det blev ju inget bloggande :)

"Framträdandet" vi var på handlade om att man skulle bli säljare för skönhetsprodukter.
Inget för mig.
Jag har varken tiden eller motivationen till något sånt!
Killen som höll i det var jätterolig,
men det kändes ändå som jag slösade bort en kväll...
Kunde haft mys med min familj istället :(

Var ju ett par och tittade på lägenheten medan jag var borta...
Usch, började gråta när jag kom hem.
Jag trivs så himla bra här,
det är mitt första hem sen jag flyttade hemifrån liksom.
Men det funkar ju inte att vi bor kvar här,
Ellioth behöver ett eget rum och vi vill kunna fixa och inreda som vi själva vill ha det!
Johannelund kommer bli toppen,
även att jag vill att dem ska riva den här lägenheten så ingen kan bo här efter oss
Kommer göra ont i hjärtat om man går förbi här senare
och ser någon annans saker i fönstrena...
Nej, fy tusan :(

Nu måste jag jaga ifatt huliganen,
vet inte vart han är...

2 kommentarer:

  1. de e synd att det inte är en 3:a för ja älskar hela lägenheten =) men så finns de inget badkar heller.. o De funkar inte! Måste kunna BADA ;)

    SvaraRadera
  2. Förstår dig! När jag flyttade ifrån min etta efter gymnasiet så kändes allt vemodigt & tråkigt, trots att jag ville flytta från landet. Man har ju så många minnen & dom du sa, första lgh är speciell.
    Men nu kommer ni få det större(&närmare mig:) så det kommer bli kanon!

    SvaraRadera