måndag 24 november 2008

Today is today!



Det här med snö & pulkaåkning var tydligen en hit...
Vå åkte både utför och på längden :)
Bilden ovan får tala för sig,
minen bevisar vad han tyckte...:)
Pratade med Charlotte på Lindorff,
berättade om min thailandsresa...
Hon blev mindre nöjd och bad om att få återkomma,
vilket jag kunde förstå.
Några timmar senare ringde hon med positivt besked,
jag fick fortfarande börja...
Så imorgon kl 9 sätter jag igång med nytt jobb,
och redan på lördag är det kick off och utgång med tjejerna där!
Har hunnit med ett easyline-pass idag också,
körde verkligen skiten ur mig själv.
Vet inte vart kraften kom ifrån
för sådär har jag aldrig tagit i förut.
Det var säkert ångesten som satte in :)
Nu ska jag ta och krypa till sängs,
men Frida:
ingen nummer 2 på g så vitt jag vet iaf ;)

1 kommentar:

  1. Grattis till jobbet! Vad för slags arbetsuppgifter kommer du att ha?

    SvaraRadera