tisdag 18 november 2008

Jobb & deg

Jobbade ju en stund på förmiddagen,
sålde en Sweetie (..och jag visste att det var det liksom), mäkta stolt!
Blir helt förvirrad när jag sitter där,
börjar tänka allt i koder liksom :)

Har "myst" med världens gnälligaste bebis en stund nu,
mindre skoj att få hem en sådan!
Vet inte vad det är med honom?
Tänder?

Sitter här med min deg till mage,
orkar inte gymmet idag känner jag...Åh!
Men borde pallra mig dit iaf,
har ingen motivation alls.
Vart hittar jag den då?

2 kommentarer:

  1. Heej!
    Jag använde en pilates boll väldigt mycket ett tag! Jag tyckte den va bra för att träna magen. Hade en dvd skiva till som va bra! Skönt att ha hemma om man inte orkar dra ner till gymmet eller liknande.
    Tror pilatesbollen o skivan var köpt på coop!

    SvaraRadera
  2. jag har lite mull här o var faktiskt! hahaha
    duktig babe som tog dig ner till gymmet ändå=) kändes väl himla bra efteråt?

    SvaraRadera