torsdag 13 november 2008

Det gick åt skogen!

Till Lotta:
Jag menade att en "bitterfitta" kan sitta på vilket jobb somhelst!
...och ja, jag var arg när jag skrev det :)

Intervjun gick åt skogen.
Människorna talade i gåtor,
förstod inte alls vad dem sa eller menade!
Jag svarade bäst jag kunde,
även att jag inte förstod frågorna...
Hittade bara på något som lät bra,
vilket säkerligen inte var i sammanhanget...
Men, men!
Den ena damen var en liten Silverstedt
och lade in massor konstiga engelska ord lite här och var.
Jaja,
där blir det inget jobb kände jag redan när jag sa hej.
...och huvudvärk hade jag när jag gick därifrån,
haha!

Är precis hemkommen från ett Easyline-pass
och denna gången var Chrissan & Johanna med.
Så himla mycket roligare det är när någon man känner är med...
Som man både kan skratta åt (Johanna:)), och med...
Tycker vi ska ta ett aerobicspass någon dag,
för min och Johannas skull.
Snacka om att vi skulle få träningsvärk i magen,
av allt skratt :P

Nu ska jag ta hand om lillfisen som sitter och leker med sina
julklappar som mormorn inhandlat på Ullared.
Dem ska slås in,
men nu skulle han illvråla om jag stal dem ifrån honom.
...och jag tror inte han minns dem i jul :)

So long!

1 kommentar:

  1. Om du syftade på Victoria Silvstedt så heter hon just de... inte Silverstedt. Bara lite onödigfakta.

    /Sara! (från samma stad som Vickan, Bollnäs.)

    SvaraRadera