lördag 29 november 2008

Snor överallt!

Är halvt död,
har varit vaken i stort sett hela natten...
Har en liten fis som blivit genomförkyld,
näsan är helt igentäppt av snor
så det är den vi har varit uppe och tagit tag i ett par gånger inatt!
Inte nog med det så ringde en full lil´sis vid midnatt
(när jag precis somnat och sov som godast),
hon var ledsen, mådde dåligt och behövde en sovplats...
Så då fick jag styra med det i en halvtimme!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå jobb.
Är redan makead och stylad inför kvällen,
hinner ju knappt hem emellan!
Ska bli skitkul,
tydligen italiensk buffé och grejer...
Däremot vet jag inte hur mina trötta ögon ska kunna hålla sig vakna hela natten,
men det löser sig nog på något sätt :)

Har en buse som kryper fram och drar ut USB:n till internet hela tiden,
den lyser och blinkar så fint tydligen :)
Blir tokig på honom,
han är ju på precis allt!
Nu till frukost har han ätit upp en halv leksakskatalog,
första halvan käkade han upp igår...
Bra där!
Det kanske förklarar varför han äter så dåligt,
det är papper han vill ha!

Nu måste jag kolla igenom mina PLU,
har nästan glömt dem!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar