lördag 22 november 2008

Butterflies!

Nu har vi redan hunnit duscha,
gjort oss iordning (nästan klara),
ätit frukost,
tvättat
& vikt ren tvätt!
Pappsen sover men får snart vakna då jag ska iväg och jobba en liten sväng!

Har en sån där skön känsla i magen,
massor fjärilar som flyger omkring.
Vet inte riktigt vad det är,
antagligen bara att jag är riktigt nöjd med hur min vardag ser ut just nu!
Det här med att jobba är guld värt...
Har varit hemma med Ellioth i 8 månader och det tar på krafterna.
Nu är han ju värsta huliganen också så jag kan erkänna att jag blivit sååå trött på att springa efter honom hela tiden!
Nu när jag jobbar får jag sakna honom,
och uppskattar tiden med honom mer...
Dessutom får pappsen & Ellioth lite tid för sig själva,
vilket dem nog tycker är jättemysigt!

Förresten angående vikten så har jag bara ett kilo kvar till mitt delmål
som ska vara avklarat när vi åker till Thailand den 4 januari!
...och 8 kilo kvar till mitt mål!
Heja heja!

Ikväll blir det iaf lite godis & chips,
men bara ikväll :)
Förut har jag gottat mig fredag, lördag & söndag,
nu får det räcka med en dag!

So long!

2 kommentarer:

  1. Stulit? Det var ett starkt ord, men det ryktas att man kan hitta dom på stjärnurmakarna...

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är! Tycker att du gått ner riktigt snabbt och med bevis på att man kan unna sig något gott även om man bantar! Bra jobbat!

    SvaraRadera