måndag 24 november 2008

Jag är så trött om kvällen!

Shiit vad jag är dålig på att blogga,
kan bero på att jag är så himla trött på kvällarna nu...
Sängen är prio ett numera :)

Hur ska man sammanfatta helgen då,
jo att jag har gått upp kilona jag gick ner förra veckan,
sen kan ni ju kanske lista ut resten själva?
Trevligt sällskap, god mat och massvis med godis och allt vad det innebär,
japp!
Jag är skitsur på mig själv,
så nästa helg blir det inget godis el dyl alls!
Idag kommer jag unna mig några riskorn,
bara för det är så ruggigt ute (låtsas vi:))!

Så himla glad man blir när man vaknar till massor snö,
tom Ellioth log när jag höll upp honom framför fönstret!
Så nu ska vi strax iväg och köpa en pulka
och sen ska vi ut och pulsa i snön!

I ovanstående inlägg kommer strax lite bilder från helgen!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig varit så trött om kvällarna som när jag var gravid, kunde somna kl 20 - bebis nr 2 på G?! ;-)

    SvaraRadera