fredag 21 november 2008

Pank!

Då har vi varit iväg och betalat resan,
så nu är vi 36402 kr fattigare...(+2000kr till som betalades för längesedan)!
Det är mycket pengar,
men det är lätt värt dem!

Jonas ringde från Lidl (och låtsades vara polisen och frågade om jag körde en Peugeot),
jag fick självklart hjärtat i halsgropen men det enda han ville var att jag skulle komma in och jobba 15-20.15 idag vilket jag självklart tackade ja till!
Alla extrainkomster är välkomna nu,
som ni kanske förstår av beloppet ovan :)

Så Ellioth är påväg till mormor & morfar och jag sitter här och har lite tid för mig själv!
Benen skakar fortfarande då hissjäkeln tvärnitade när jag åkte i den och började hoppande sjunka nedåt...Jag fick upp dörren och kutade ut!
Den där jäkla hissen...
I förrgårkväll hade den stannat så jag fick ringa "reparationskliniken",
likaså igår förmiddag när Ellioth och jag stod här uppe påklädda så hade den stannat IGEN!
Jag fick lägga ungen i spjälsängen, fullt påklädd, och kånka ner vagnen för alla trappor...Lämnade dörren öppen och hörde hur han illvrålade här uppifrån samtidigt som telefonen ringde.
Stressmoment? Nejdå!
Om dem inte kommer och byter ut hela skiten så ska jag få ett direktnummer till någon på Mannersons som kan komma och kånka ner vagnen åt mig när hissen stannat.
Schysst va :)?

Nej, nu ska jag slänga mitt feta...framför tv:n en stund,
lite avkoppling har man ju aldrig dött av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar