tisdag 11 november 2008

Bra val där!

Hade två val lite tidigare idag:
1. Hoppa träningen (jag kände mig ju hängig), käka Mc Donalds-mat och svulla med en kladdkaka efter det.
2. Träna & käka sallad efter det.

Stolt valde jag nummer 2.
Blev 30 min på crossen, trots att snoret rann lika envist som svetten och att jag kände mig svimfärdig hela tiden. (Jag är nog inte så kry iaf...). Efter det körde jag styrka i ca 30 min vilket bestod av ben, mage & rumpa.
Nu kompromissade vi lite mellan valen, sitter och väntar på att kladdkakan ska bli klar :)
Jag har ju tränat, och då kan man unna sig!

Imorgon ska vi upp tidigt här,
ska vara i Ljungsbro 07.15 och skjutsa mamma till Motala.
Sen får vi stressa hem och käka gröt för klockan 10 ska vi vara på BVC.
Så imorgon blir det nog inget bloggande förrän framåt eftermiddagen,
så ni vet :P

Fattar inte att folk ger upp gällande "självmordet"...
Kommentera med namn och jag svarar mer än gärna lite mer utförligt på era frågor!!

Nu blir det soffhäng & kladdkaka med karln!

Tjo!

2 kommentarer: