söndag 30 november 2008

Jävla lagom!

Fylleinlägg är inte bra,
men det är tydligen då man är somärligast?
Försökte ta en taxi hem,
men ingen vilkle köra mig för 50 spänn och då fick det vara...
Ännu en gång har hon bevisat att hon inte är en riktig vän,
jag är bara så dum nog att inte inse...
Ska i framtiden bara ge folk en chans,
det räcker.
Är dem en bra människa tar dem chansen,
man ska aldrig behöva ge dem två!
Så är det!

Sjukt besviken alltså,
för typ femte gången...
Har bara mig själv att skylla!
Tror att jag ska ändra tankesätt...
Först ska jag tro illa om alla,
så får dem arbeta sig upp liksom...
Istället för att alltid tro gott om alla!

Saknar min man,
& saknar min PERFEKTA bebis.
Ja, ni hörde rätt...
Han är helt perfekt!
HAns söta utstående öron som gör hela honom,
åh vad jag älskar den parveln!

Och "Jeann",
han hade mössa & jeans...
Fatta vad coolt...
Men det vet väl inte du vad det innebär!?
Jävla tråkiga "normala" människa,
jävla "lagom" människa.
Det är precis vad alla svenskar försöker vara,
lagom...
Så jävla tråkigt!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar