måndag 17 november 2008

Bromskloss!

Jag blir så himla arg när jag kör bil,
vart håller trafiken på att ta vägen?
80km/h på 90-väg är okej
om det är kolsvart ute och vägen glittrar...
MEN 80km/h på 110-väg (där det bara finns en fil och mitträcke) när solen står högt på himlen är absolut inte okej!
Det borde fasen vara böter på att köra för sakta också,
vi bra väderförhållanden...
Och borde man inte när man blir äldre,
vara tvungen att på något sätt bevisa att man förtjänar att ha kvar sitt körkort?
Ghahh,
snart fixar jag en egen Sofia-fil genom hela Sverige!

Jobbet idag på Lidl gick bra,
även om alla grönsaker gjorde mig aningen förvirrad.
Jag som hade pluggat på alla PLU-koder men sen när bryssekålen låg där på bandet hade jag ingen aning om vad den hade för nummer :)
Som tur var hade jag en snäll tjej som stod och instruerade mig!

Nu sitter jag och väntar på att min karl ska komma hem så vi kan åka och träna :)

So long!

1 kommentar:

  1. vad roligt att du har börjat jobba lite smått, jag kan tänka mig att det är många koder att lära sig!! kramiz

    SvaraRadera