onsdag 19 november 2008

Bra dag!

Dåligt med uppdatering idag,
ändå är vi bara hemma.
Men det är inte så BARA,
jag blir tokig på Ellioth,
han är överallt och ingenstans...
Måste jaga honom hela tiden och det enda ord jag använder här hemma är "AJAJ!"!

Fick massor rolig post idag,
bla en haklapp av Johanna och Pontus med texten:
"Ändra menyn, annars byter jag restaurang!"
Såå passande till vår lilla kräsna unge :)

Sen ringde dem från jobbet där jag var på intervju och undrade om jag fortfarande var intresserad för dem var intresserade av mig. Dem ville bara ringa mina referenser och så men skulle höra av sig imorgon igen! Det är ju inte bra betalt men det är ett jobb...Vill ju inte gå tillbaka till Addici!
Hoppas det blir något där då :)

...Och helt plötsligt fanns det pengar på mitt konto också,
efterlängtat & oväntat :)


Snart blir det stan med Sofia & Tuwa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar