måndag 17 november 2008

Bloggslev?

Någon borde uppfinna en sked
som slevade in yoghurt medan man bloggade :)
Jag är inte van att passa tider längre...
Jag brukar sitta och äta min frukost i timtal,
med en lillfis antingen hängandes i ena benet
eller så är han iväg på jävletyg och då måste jag jaga honom...!
Längtar ihjäl mig efter den där busungen nu,
hur ska det gå när man börjar jobba på riktigt liksom?
Och han ska gå på dagis?
Då kommer ett litet mammahjärta ha ont här :(

Nu kör vi hårt på dieten igen.
Vet att jag tjatade om det förra veckan också,
sen gick ju det som det gick.
Bara massor skit, onyttig mat & kladdkaka nästan varje kväll!
Nu kör vi stenhårt igen,
måste trivas lite bättre med min kropp när vi far till Thailand...
Åhh, Thailand, knappt 1,5 månad tills vi åker :)
Jag behöver sol och värme nu,
har nog aldrig varit såhär blek innan.
Förra året vid den här tiden var jag skittjock,
MEN skitbrun.
Iofs hade jag inget annat för mig då :)

Nu måste jag jalla lite här,
ska snart åka!

Hörs ikväll dear diary!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar