måndag 10 november 2008

Bakfull?

Nu har älskade Halajna åkt hem,
vi har städat ut hennes magsjuka
och jag är ta mig tusan bakfull :)
Vet inte om det är lördagens baksmälla som hunnit ifatt mig,
eller om det är pga av sömnbristen inatt (då Ellioth har styrt & Mange snarkat)?
Får pillra i mig ett par Panodil och gilla läget :)

Ikväll skulle det bli Easyline med brudarna
men jag blir tydligen ensam igen,
satan :(
Roligare när man har någon att snacka lite skit med
på 15-sekundersvilan :)
Men men, jag ska iaf ta mitt dallerfett och pallra mig dit,
det har blivit alldeles för mycket av det goda i helgen!
Nu ska jag köra stenhårt med GI i en vecka igen och se om det händer något,
nu står vägen nämligen bara still och det pallr jag inte.

Nu ska jag få på mig lite "vettiga" kläder så vi kan fara ut till Ljungsbro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar