tisdag 4 november 2008

Blajblaj!

Nu har jag precis varit iväg och tränat,
blev 30 min på crosstrainern och det kändes som jag bara flög fram.
Körde ganska snabbt (mot vad jag brukar göra) så jag avverkade nästan en halvmil!
Blev ingen styrka idag,
tänkte att mina stackars små onda muskler skulle få vila,
för på torsdag är det easyline igen.
Jag längtar!

Kommer att tänka på ganska konstiga grejer ibland...
För det första så såg jag en gammal, gammal man som var ute och rullade i sin rullstol.
Man såg verkligen hur hans ögon tindrade av lycka av att kunna vara ute i höstkylan och "köra" en sväng. Sen såg jag en dam som rusade fram med sin rullator, hon såg gammal men fräsch ut.
Tänk vad dessa "uppfinningar" gör livet enklare för många. Innan dem fanns satt då bara människorna inne när benen inte riktigt bar längre? (Och käppen inte var tillräcklig?)
Sen kom den där konstiga tanken...
Tänk om mina ben skulle sluta bära,
skulle jag ha en rullator då?
Skulle någon kille (om jag nu inte hade Mange kvar) fortfarande "titta" på mig då?
Skulle en kille vilja ha en 25-årig flickvän med rullator?
(Sexigt liksom?)
Jag kom nämligen på mig själv med att jag såg en rullator i ögonvrån och tittade inte längre än så, FÖRST...Sen tittade jag upp och såg att tjejen med rullatorn nog inte var äldre än 35-40 år.
Rullatorer förknippas nog ändå med äldre människor!?
Skitbra uppfinning,
men kan få mig på konstiga tankar :)

Nu ska jag ta en paus framför tv:n,
sen måste jag sitta uppe till midnatt för att boka specifika platser på planet till Thailand, som släpps just imorgon 00.00...
Vi vill garanterat sitta precis bakom en vägg så att vi kan ha en sk baby cot om lilleman nu inte går upp för mycket i vikt tills dess:)

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar