fredag 7 november 2008

Nu kommer hon!

Glömde ju skriva att jag var på ett easyline-pass igårkväll,
och satan vad kroppen värkte imorse.
Träningsvärken från måndagens pass hade ju inte gått ur kroppen
så nu kan man snacka om kaka på kaka!
Kan inte räta ut armarna liksom,
bra jobbat mej!

Nu sitter vi klara här och väntar på att tåget ska närma
sig så vi kan hämta vår efterlängtade Halajna nere på tågstationen!
Efter det bär det av det till Busfabriken,
där jag tänker vila upp mig lite medans Helena får vara barnvakt.
Någon nytta ska hon väl göra när hon kommer hit? :)

Ellioth står just nu och drar och rycker i min farmors gamla symaskin,
kanske ska ta och magasinera sånt nu?!
Ingeting får vara ifred hos oss längre,
jag blir tokig.
Mormor & morfar är på Maxi och inhandlar en lära-gå-vagn,
då kanske han kan hänga på den lite istället?
Man kan ju hoppas!
Nej, nu ska vi plocka iordning det sista här,
hörs senare!

1 kommentar:

  1. Selma älskar sin lära-gå-vagn, roligast är att stå i den!

    Men symaskiner och allt annat som man INTE får röra är ju fortfarande SÅ mycket roligare än saker man faktikst får pilla med! Så ha inte för stora förhoppningar! ;-P

    SvaraRadera