söndag 21 september 2008

Utmanad?

Jag har blivit utmanad av Chrissan (om hon nu inte menar någon annan, hon bad mig ju inte läsa sin:)). Så här nu kör vi!
Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Nu när vi kör bantning här hemma så blir det kycklingsallad, med creme fraiche.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?
Jag dukar av min egen tallrik, sen sitter jag.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Ja, eftersom vi har en sån där stor, "vanlig" dator så blir det ju i hörnet där den står.
Inte så lätt att få med sig den bort till soffan liksom.

4. Köper du ofta Triss?
Nej, aldrig. Men ändå hoppas jag på att vinna mig en rejäl hacka en dag. Kanske smart om
man köper en lott då först?

5 . Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Thailand & Västindien!

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Just nu leder nog Nickelodeon :) Ellioth och jag hänger där hela mornarna. Det är ju Dora,
Supertrion, Postis Per osv...


Jag utmanar Johanna L, Fanny, Frida (fridaopricken) och Sofia om ni nu inte redan gjort den…

2 kommentarer:

  1. Jaha, då går du in på Layout, sidelement, lägg till en Gadget och väljer där Blogglista. Sidelementet kan du sen flytta genom att dra det om du t ex vill ha det längst ner... Hoppas du fattar, fråga en gång till annars ;-)

    Har antagit utmaningen nu också, förresten!

    SvaraRadera