fredag 12 september 2008

Mitt hjärta smet...

Kan tala om att jag fick hjärtat så högt upp i halsgropen att jag var tvungen att svälja ner det igen förut när vi skulle åka till Ljungsbro...
Fick syn på Peugeot-nyckeln och kom då på att vi har två bilar i stan vilket betyder att Volvon står nere på gatan, och där hade den stått hela dagen utan att vi tänkt på att köpa parkeringsbiljett...OOOOJ!?
Jag blev skitnervös så Mange & Ellioth fick åka ner före och titta i rutan...
Det är avgift mellan 8-20 och då var kl. 17, klart vi hade fått böter liksom...!
Men Mange ringde upp och sa att jag kunde komma ner, där fanns ingen lapp i rutan :)
Gissa om jag blev glad?!
Våra pengar behövs till annat kan jag lova!

Mange var inne på K-rauta påvägen,
hade nog med sig 20 kataloger ut,
nu ska vi få inspiration till vårt nya badrum...!

Nu blir det soffmys här kan jag lova,
lillfisen sover,
och efter att ha varit ute i Ljungsbro och "jobbat" hela eftermiddagen (Mange har iaf), så är vi värda gottis & mys!
...och 700kr & en påse med gurkor rikare blev vi på kuppen!

Godnatt från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar