lördag 27 september 2008

Städning & bio

Här hemma är det städning på schemat..
Torkade av databordet och då måste man ju få stanna upp för ett litet blogginlägg :)
Är sur som en gnu då vågen inte visade någon stor förändring,
och det känns så pissigt när man verkligen går in för det :(
- 0,9 kg, dåligt.
Enda synden den här veckan var ju en liten kladdkakebit, och då menar jag verkligen pytteliten, ca tre tuggor liksom. Den här veckan har jag dessutom varit ute och rört på mig ca 45 min om dagen, till skillnad mot förra veckan.
Då suger det här resultatet.
Nu hade vi köpt godis till kvällen, en dag i veckan får man ju äta gott, men det kan ju jag fetglömma!

Ikväll ska Mange och jag gå på bio och se "Patrik 1,5".
Ska sitta i en sån kärlekssoffa och mysa järnet,
det behöver vi...Det var längesedan vi tog hand om varandra!
Ellioth får det jättebra hemma hos fam. Melvin,
dit även fam. Milton kommer på besök...
Kul för grabbarna att busa lite.
Stackars Ellioth kommer ju ligga på golvet och kika medans de större grabbarna kryper omkring, men snart är han ifatt :)

Nu måste jag återgå till städningen så vi blir klara idag,
ska över och kika på gudmors nya lägenhet också,
som bara ligger mitt över vasavägen :)

So long!

1 kommentar:

  1. 0,5-1 kg viktnedgång per vecka är vad som rekomenderas för att få ett hållbart resultat. Går du ner för mycket för fort är risken att kroppen tar och bryter ner muskler istället för fett och det vill du väl inte? :)
    En bra sak som man kan tänka är, hur lång tid tog det att gå upp? Lika lång tid kan det ta att gå ner.

    Så jag tycker du ska vara jättenöjd med 0,9 kg den här veckan. Och unna dig lite godis idag, unnar man sig inget är risken att du inte orkar att äta nyttigt resten av veckan.

    Kan passa på att avslöja mig nu också, det var jag som frågade lite om hur det var på Storken för ett tag sen. Och vem är jag? Jag är Maria, din gamla gymnasieklasskompis, också från Ljungsbro. Jag ska ha en liten bebis i mars om allt går bra så jag är nog i din sits och kämpar med vikten nästa år vid den här tiden.

    Kram och kämpa på!

    SvaraRadera