tisdag 23 september 2008

Sorgliga ufo

fanny:
Hon heter Anna Liljenkvist.. Och sofia, imorgon kommer jag ta kontakt med familjerätten. Eftersom du tidigare, iallafall påstått att du kunde de, kan du kolla upp ipadresser föreslår jag att du gör det igen. Jag har inte skrivit den kommentaren, vilket gör att din blogg skriker ut förtal. Och jag orkar faktiskt inte mer, har pågått sålänge, och du vägrar verkligen inse att jag inte är en av dem som håller på. Rätt tragiskt, men känner verkligen att de skulle vara riktigt skönt att bevisa för dig att de inte är jag. Så på något sätt ska jag ordna de till dig, så DU lämnar MIG ifred. kontaktar advokar imorgon, inte för att sätta dit dig eller så för förtal, utan för att ta reda på hur man kan bevisa min oskyldighet till dig... och ja, helst också för att stänga ner din blogg... den är inte direkt i enighet med den svenska lagen!!och låt mig gissa, denna kommentaren är en sånn som du inte låter publicera ;)

fanny:
och ja sofia.. uppmana gärna dem som är dem anonyma, att gå in i min blogg och förklara för mig varför dem fortsätter när dem vet hur jävla mycket du går på mig och min familj. eller fråga dem i din blogg... för det är otroligt onödigt!! och sluta skriva anonyma kommentarer i min blogg och bli sur för att andra gör det i din. Då är du inte direkt bättre.. sluta bara, och ett tips är väl att bara skit i de kanske? dem har ju skitkul när du exploderar!! bryr du dig inte får dem ju inte ut något av det. Gissar att du inte lyssnar till hälften av det som ja skriver... men ett tips är att iaf ge det ett försök.. du kommer tjäna på de. hej

Helt rätt av henne,
det är familjerätten hon ska gå till då hon har problem i SIN familj! hahaha
Anna Liljenkvist är hennes ända vän här nere,
varför ber hon då henne inte sluta?
Och varför skulle jag skriva anonyma kommentarer i hennes blogg?
Haha, tragiska människa alltså!
Det är säkert den där Anna,
för tydligen snackar "alla" hennes vänner skit bakom hennes rygg!
Väntar nu på att familjerätten ska höra av sig till mig,
och prata om problemen i hennes familj,
haha!

4 kommentarer:

  1. Gooooood Seriöst läs igenom din blogg det finns ett flertal skrivningar som skulle kunna anmälas som förtal...

    SvaraRadera
  2. Tjohoo!
    Det vet man aldrig, blir inte nu i helgen iaf då karln har bokat utgång. Men nästa helg kanske? Är du ledig då?

    SvaraRadera
  3. Jag skrev en kommentar för ett tag sen under signaturen Anna, det är mitt namn och jag är inte den Anna som du pratar om i detta inlägg :S
    Hejar i vilket fall på dig, din son är alldeles underbar! /Kram en annan Anna

    SvaraRadera
  4. Jag, Johanna & Linda har nu bokat in nästa lördag (3:e) för partaj! Häng med då!

    SvaraRadera