torsdag 4 september 2008

Johanna, Melle & DYR kebab

Blev så sur idag när vi var och åt på Hakepi...
Köpte en meny som kostade 45, då ingick en liten kebab i bröd, pommes & dricka.
Men så ville jag även ha tsatziki till pommesen, vilket kostar 5 kr extra och så bad jag att få en burkläsk istället för att få läsk ur läskautomaten. Då får jag ist 33 cl mot 40 cl annars.
Sen bad hon glatt om 60kr och jag betalade såklart...
Sen började jag fundera, vart kom de sista 10 kr ifrån?
Jo, då fick jag betala det för att jag ville ha läsk i burk istället.
Öh?
Men om jag köper med mig maten hem behöver jag ju inte betala extra?
Puckon. Och otrevlig var kassörskan också...Blä!
På det blev jag fattig.
Tackar...
De borde lära av Robin Hood och ta från de rika istället,
inte gamla fattiga morsor!

Hade iaf en jättetrevlig dag med Johanna & Melle sen.
Shoppade lite, i hemlighet... Ellioth fick en jättefin mössa,
och frågar pappsen så är det en gammal vi ärvt :)
Tog sedan en promenix hem till oss där grabbarna fick busa av sig lite (Vilket innebar att Melle körde runt Ellioth i hans gåstol)...
Vi pratade massor "skit", som vanligt när vi ses...Jämförde kroppsform och kom fram till att Johanna iaf inte har tre pungar som jag :)

Imorgon kanske det blir kubb med Johanna och Melle och ett par andra morsor och barn!

Bilder från dagen (kanske) kommer senare!

1 kommentar:

  1. Ja, att shoppa "för mycket" kan få karlar att sucka som aldrig förr. De mesta jag handlar köper jag på "rea" för de låter ju bättre, inte sant :p
    Och de där med damm ja... Jag kan inte minnas sist min karl tog fram dammsugaren!? Och när han väl gör något, typ diskar eller så, så ska han ha så himla mycket beröm! Why!!?? Är inte de en given sak att göra? Självklart så delar man upp sysslorna så gott de går. Men ändå...

    Ha de så bra!
    Kram Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera