tisdag 9 september 2008

Bara en dag.

PFA-problematik blev min diagnos för knät,
vilket betyder att jag är överrörlig...
Detta är inget farligt och lite sjukgymnastik ska lösa problemet!
Såklart skulle doktorn på och flytta på knäskålen,
gissa om jag nästan svimmade?!
Knän borde avskaffas,
benen kunde väl bara vara raka pinnar liksom?
Nåt för Gud att tänka på när han skapar nästa planet med varelser!

Tog en sväng på stan med Sofia & Tuwa på eftermiddagen!
Hittade som vanligt något till lillfisarna,
och nu har fam. Eklöf/ Haglund 100kr kvar i kassan :/
Eller just ja, nu ljög jag...Mange har 7kr på sitt kort också!
Som tur är rullar det ju in lite pengar den 15:e och 20:e!
Ellioth däremot, han är rik.
Gudfar satte in 1000kr på hans konto idag!

Ellioth ligger deckat på vår säng just nu
och då passar vi på att grilla kycklingfilé på balkongen!

Har även lagt ett bud på ena lägenheten iaf,
den var ju riktigt fräsch och med lite nya tapeter så får man ju precis som man sjäv vill ha det, något som jag aldrig tänkte på!
Ska ta en sväng dit imorgon och kika på området,
jag kanske gillar´t iaf?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar