torsdag 18 september 2008

Rich

Blev en lång dag på stan med Johanna & Melle,
men mycket trevlig såklart!
Grabbarna börjar ha lite utbyte av varandra nu,
så kul att se...
Vi började med att lämna tillbaka min ena tröja på Bik Bok,
och gick och köpte en ny på MQ (tack för tipset älskade Halajna, det blev den du berättade om...)!
Efter det tog vi en lunch på Olympia,
biftéki med tzatsiki,
behöver jag säga hur det smakade?
Gudomligt!
På det blev det lite strövandring...
Bytte in Ellioths tillgodokvitto (som vi fick av Johanna & Pontus) till en dregglis & en superfin bok, "Gissa hur mycket jag tycker om dig?".
Hittade även en body & en bodysuit från Katvig på Petit som hade 70% så där kom vi undan billigt, endast 106 kr.
Nöjd!
Med betoning på nöjd!
Har varit så mycket gnäll om pengar här i bloggen de senaste dagarna :)

Nu är vi nyss hemkomna från grillkväll i Ljungsbro,
3 Huggiespaket & 26 barnmatsburkar rikare.
Bra där Sofia!

Och jodå, jag håller fortfarande på med min "bantning".
GI hela veckan lång,
och jag har nu 6:e dagen avklarad!
Imorgon blir det vägning och sen blir det till att äta gott,
det får man göra en gång i veckan, har Johanna lärt mig ;)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min underbara storprins,
tjo

3 kommentarer:

  1. hej! vill bara medela att man inte ska äta GI när man gått ner allt och sen slutar med de så går man upp allt igen som man gått ner :(

    SvaraRadera
  2. Shit, 70%!!! Det var inte dåligt! Vilka fynd!

    SvaraRadera
  3. Jag hänger på låset på måndag! :-D

    Nu mår vi bra och det är så SKÖÖÖNT, hatar magsjuka!!!

    SvaraRadera