tisdag 9 september 2008

Doktordags!

Nu sitter Ellioth och "sjunger" framför Nickelodeon,
jag sitter här,
och pappsen ligger i sängen och snarkar...Han är ju faktiskt sjuk, stackarn!
(Pappor behöver höra sånt ni vet!) :)

Kl 11 ska jag vara hos Dr. Palmefors,
är lite nervös faktiskt.
Jag gillar inte knän, tycker dem är lite otäcka, går ju att röra på knäskålen och så, gillar liksom inte när delarna sitter "löst". Och jag gillar speciellt inte när någon annan ska pilla på dem :/
Usch, dem kan ju säkert få för sig att böja sig åt fel håll eller något.
...Och rakat benen har jag, lite "fin" som jag är. Tänk vad pinsamt att lägga upp benen där och det är värsta lurvet på, nej fy fasen. Så farligt var det väl inte riktigt heller, men nu är dem lena :)

Mamma & Pappa har renoverat sitt vardagsrum och igår berättade hon att hon anlitat någon snubbe som skulle bygga ihop deras nya ikea-bokhylla, till priset av 1200 kr. Mange blev tokig, tyckte det var att kasta pengarna i sjön så han lovade att göra det på fredag om hon bjöd på middag...Så så blir det. Och så envisades hon med att Mange iaf skulle få hälften av vad hon skulle fått betala...Så då blir vi 600kr rikare, pengar som direkt sätts in på Thailands-kontot :)

1 kommentar:

  1. Ajdå,, vilket helsike med knät. Canvas tavlan blev förresten kanon snygg!!!!. jag läser även din blogg,, men har ingen egen. Kramizar Ewa

    SvaraRadera