måndag 8 september 2008

Godmorgon bloggen!

...Gårdagen avslutades med att Mange och jag deckade i sängen,
till filmen Hitch.
Skönt att somna tidigt, det behövde vi båda.

Idag ska Mange till läkaren för sin "äckelhosta",
hoppas de finner en lösning,
orkar inte höra hans spyor varje morgon.
Och stackars Ellioth vill nog ha en pappa som kan byta blöja på honom ordentligt!

Är lite nyfiken på vilka som läser min blogg,
kan ni inte bara lämna en liten kommentar och berätta vilka ni är?
Och kanske länka till era egna bloggar?
:)
Vore så skoj!

Nu ska jag gå och pussas med min bebis och så ska vi mysa ner oss i soffan,
kolla på "Supertrion" och kanske stanna där hela dagen. Inte allas kul väder idag ju!

Bye so long

12 kommentarer:

  1. Hej :) jag har ingen egen blogg men har fastnat för din så jag läser den dagligen. Jag har bott i Ljungsbro förut så jag känner igen dig därifrån. Är du 85 eller 84? Jag är 84 iaf :) Fast vi flyttade till Gävle när jag skulle börja åttan, Frida heter jag. Det var lite om mig. Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Tja, har du beställt en canvas?? Åhh det vill jag oxå, kan du inte lägga upp en bild på den så jag får se hur den blev?? Kram

    SvaraRadera
  3. hey, klart jag läser, men det vet du nog? ^^

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har heller ingne egen blogg, men jag är kompis med Elin. W, vi känner varann sen aupair tiden i Oslo. Så du o jag har träffats men det var länge sedan sist. Elin berättde att du fått en liten bebbe, o eftersom jag är väldigt "Bebis sjuk" så läser jag din blogg då o då o spanar in alla søta bilder på lillkillen.
    Elin från borås

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har heller ingne egen blogg, men jag är kompis med Elin. W, vi känner varann sen aupair tiden i Oslo. Så du o jag har träffats men det var länge sedan sist. Elin berättde att du fått en liten bebbe, o eftersom jag är väldigt "Bebis sjuk" så läser jag din blogg då o då o spanar in alla søta bilder på lillkillen.
    Elin från borås

    SvaraRadera
  6. Jag läser din blogg så ofta jag kan och jag tycker att du skriver väldigt roliga saker ibland. Du har så roliga uttryck för dig :) Du får gärna kolla in min blogg oxå. Vet att du har gjort de förr men nu är en ny design på G. Snart färdig! Ha de så bra!
    Kram Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  7. jag läser din blogg=)

    SvaraRadera
  8. Hej hej, Jag läser din blogg:P...Tycker den är rolig att läsa o så har du världens finaste unge!Har aldrig sett en så fin bebis med då sjukt vackra blå ögon! Får aldrig nog av biler på honom=) Du och din kille är med fina att titta på såklart;) Haa Emma heter ja förresten bor i Ljungsbro, men du vet nog inte vem jag är, född 88:a Kram från mej!

    SvaraRadera
  9. Heter Emelie och kommer från början från Anderslöv. Bodde granne med Helena, din vän när vi var yngre.

    Första gången jag såg dig var då du hade kort hår, typ som Robyn frisyr, tyckte det var så fint så jag klippte mig likadant.

    Iaf, bor nu i Malmö med min dotter & sambo. Dottern är 2 år, full av bus.

    Har du inget att göra så kan du ju kika in på min blogg. http://familjenbrocka.blogg.se

    Har din som favorit då du skriver så bra & raka inlägg !

    Kram från mig !

    SvaraRadera
  10. hej, sanna heter jag. Jag skrev till dig på bilddagboken.
    Läs gärna min blogg om du har tid över.

    www.sannaehrnsten.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Lisa heter jag. LisaL på bilddagboken. Har kommenterat några bilder där på din fina kille. Bland annat om hans snygga kläder!

    Jättebra blogg med allt från roliga till sorgliga saker. Och så blir man så sugen på en bebis när man läser.

    SvaraRadera